Vanwege het aangekondigde vertrek van onze huidige beheerder zijn wij op zoek naar een persoon die het beheer van het Oosterlicht in gezamenlijke verantwoordelijkheid met een reeds nieuw aangestelde beheerder (deeltijd) wil gaan verzorgen.
U / jij:
- hebt inzicht in wat nodig is om een kerkgebouw zorgvuldig te beheren;
- zal nauw samenwerken met de commissie van beheer van het Oosterlicht;
- (zal het aanspreekpunt zijn voor de beheerder van de familiekamer;)
- kunt goed met mensen omgaan;
- hebt affiniteit met de kerk;
- bent mede verantwoordelijk voor het agendabeheer;
- bent mede verantwoordelijk voor het sleutelbeheer;
- bent mede verantwoordelijk voor het bedienen van de installaties, zoals alarm, ventilatie enz.;
- bent mede verantwoordelijk voor de keuken-inkopen en het voorraadbeheer;
- kan zo nodig als vervanger van de beheerder van de familiekamer fungeren.
Het zal naar schatting om 4 à 8 uur per week gaan.
Er zal door de Protestantse Gemeente Gorinchem en de beheerders een vrijwilligersovereenkomst opgesteld en ondertekend worden.
Er zal door de PGG een vrijwilligersvergoeding aan de beheerder worden aangeboden.
De zondagse werkzaamheden rond de diensten vallen buiten de verantwoordelijkheid van de beheerders want die neemt de kostersgroep voor zijn rekening.
Dit geldt ook voor de doordeweekse kerkelijke activiteiten die verzorgd worden door de daarbij betrokken kerkleden.
Voor aanmelden of meer informatie kunt u contact opnemen met Kees van As: Via whatsapp of telefoon: 06-22790475 of via mail [email protected]
Indien gewenst kan men ook een gesprek met de huidige beheerder aanvragen of een dag(deel) meelopen.